„Apple“ perka Lietuviškąjį startuolį „Pixelmator“
Pixelmator praėjusį penktadienį paskelbė, kad yra perkama Apple organizacijos . Vaizdų redagavimo platforma nesileido į detales, kaip atrodys jos veikla tapus technologijų gigantės Apple dalimi, tačiau pažymėjo, jog „esminių pokyčių“ Pixelmator Pro, Pixelmator iOS ir Photomator programėlėse kol kas neplanuoja.
Šarūnas Dignaitis Kerpė
11/6/20242 min read
„Apple“ perka Lietuviškąjį startuolį „Pixelmator“
Pixelmator praėjusį penktadienį paskelbė, kad yra perkama Apple organizacijos . Vaizdų redagavimo platforma nesileido į detales, kaip atrodys jos veikla tapus technologijų gigantės Apple dalimi, tačiau pažymėjo, jog „esminių pokyčių“ Pixelmator Pro, Pixelmator iOS ir Photomator programėlėse kol kas neplanuoja.
Jeigu spręstume pagal ankstesnius Apple įsigijimus, ši gali greitai keistis, kai Pixelmator funkcijos bus tiesiogiai integruotos į pvz.: Photos programėlę. Šiuo metu Pixelmator galima naudoti iOS, macOS, iPadOS sistemose, bet ne Android aplinkoje. Mažai tikėtina, kad ši situacija keisis.
Lietuviškasis vaizdų redagavimo startuolis veikia nuo 2007 metų, kai buvo įkurtas Vilniuje.
„Atsigręžus atgal, sunku patikėti, ką mažas atsidavusių žmonių kolektyvas sugebėjo pasiekti per tiek laiko iš čia, Vilniaus,“ rašoma Pixelmator pranešime. „Dabar turėsime galimybę pasiekti dar platesnę auditoriją ir daryti dar didesnį poveikį kūrybiškų žmonių gyvenimui“
Sandoris, kuris dar turi būti patvirtintas, vyksta tuo metu, kai Apple vis agresyviau integruoja dirbtinį intelektą į savo vaizdo redagavimo programas. Kompanija neseniai pristatė funkciją „Clean Up“ kaip iOS atnaujinimo dalį. Ši funkcija, pašalina nereikalingus elementus iš nuotraukų ir laikoma Apple atsaku į Google „Magic Eraser“.
Apple, bent kolkas, atsisakė komentuoti šią naujieną.
Nauja ChatGPT paieškos funkcija:
ChatGPT pristatė integruotą paieškos variklį „Search with the Web“, skirtą „Plus“ ir „Team“ vartotojams, su planu ateityje išplėsti šį atnaujinimą visiems. Ši funkcija leidžia gauti naujausią informaciją, įskaitant pvz.: orų prognozes ir panašiai.
Šis dirbtinio intelekto paieškos įrankis pristatomas kaip konkurentas mūsų įprastam „Google“ dėl savo greitų atsakymų ir, aišku, vietinės paieškos.
ChatGPT skatina naudoti tą patį Google „Chrome“ leidžiantį nustatyti jį kaip pagrindinį paieškos variklį, kas dar labiau užimdama pačių „Google“ teritoriją.
Skirtingai nei „Google“, ChatGPT paieška pateikia tiesioginius atsakymus be reklamos, forumų ar vartotojų sukurtos informacijos (pvz., iš „Reddit“). Noriu pastebėti, kad tai gali atnešti pokyčius verslui, nes tai reiškia lengviau pasiekiamus rezultatus be didelių biudžetų reklamai, kuriuos, kaip žinome, imdavo Google.
Turinys, skirtas svetainėms ir platformoms, kaip „YouTube“, tampa matomesnis, nes ChatGPT teikia pirmenybę šiems kanalams, o ne socialiniams tinklams. Tačiau čia šioks toks paradoksas, nes dirbtinio intelekto paieška gali ir sumažinti svetainių srautą, nes kaip kada - vartotojai gauna tiesioginius atsakymus su mažiau nukreipimų į jų pačių puslapius.
ChatGPT galima palyginti su kitu dirbtinio intelekto paieškos varikliu „Perplexity“, tačiau reikia pabrėžti, kad ChatGPT yra greitesnis ir patogesnis vartojimui.